cease fire 2 movie فیلم آتش بس 2 + عکسها


نام فیلم : آتش بس 2

عوامل فیلم :

بازیگران : بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری، رایان جواهریان

کارگردان، نویسنده: تهمینه میلانی/ تهیه‌کننده:محمد نیک‌بین/ مدیرفیلمبرداری: محمود کلاری/ مدیرصدابرداری: اسحاق خانزادی/ طراح گریم: جلال‌الدین معیریان/ تدوین: مستانه مهاجر/ طراح صحنه و لباس: آزیتا میلانی/ موسیقی: حمیدرضا صدری/ عکاس: علی نیک‌رفتار

cease fire 2 movie4 فیلم آتش بس 2 + عکسها

خلاصه فیلم :

یک زوج جوان و تحصیلکرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند پس از سالها، مشاور خانواده‌ی خود را بطور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آنها در خارج از کشور به سر می‌برد، مرور می‌کنند.

cease fire 2 movie5 فیلم آتش بس 2 + عکسها

فیلم سینمایی«آتش بس 2»، قسمت دوم اولین فیلم میلیاردی تاریخ سینمای ایران به کارگردانی تهمینه میلانی است. از آخرین ساخته تهمینه میلانی، فیلم سینمایی «یکی از ما دو نفر» 4 سال می گذرد که این فیلم در بخش نوعی نگاه بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

زوج اصلی فیلم «آتش بس 1» مهناز افشار و محمدرضا گلزار بودند اما این بار زوج اصلی «آتش بس 2» میترا حجار و بهرام رادان هستند که در رابطه ی زناشویی خود دچار مشکل می شوند.

cease fire 2 movie2 فیلم آتش بس 2 + عکسها

حواشی آتش بس 2 :

در ابتدا قرار بود الناز شاکردوست و حامد بهداد به عنوان بازیگران نقش اصلی فیلم بازی کنند.

تهمینه میلانی «آتش بس» 3، 4 و 5 را با مشاوره ی یکی از متخصصین خواهد ساخت که در همه ی آن ها آتیلا پسیانی به عنوان دکتر روانشناس بازی می کند.

فیلم «آتش بس2» دومین همکاری بهرام رادان و تهمینه میلانی بعد از فیلم «یکی از ما دو نفر» و دومین همکاری محمود کلاری(مدیر فیلمبرداری) و تهمینه میلانی بعد از فیلم «نیمه پنهان» است.

cease fire 2 movie6 فیلم آتش بس 2 + عکسها

 

cease fire 2 movie7 فیلم آتش بس 2 + عکسها

 

cease fire 2 movie8 فیلم آتش بس 2 + عکسها

 

cease fire 2 movie1 فیلم آتش بس 2 + عکسها

 

cease fire 2 movie3 فیلم آتش بس 2 + عکسها